30.5.11

"Fresh" content, current and quality, key to Social Media Marketing Strategies

El contenido 'fresco', actual y de calidad, clave para las estrategias de Social Media Marketing
Le contenu «frais», en cours et de qualité, clé de Social Media Marketing Strategies
Der Inhalt 'frisch', Strom und Qualität, Schlüssel zum Social Media Marketing-Strategien
Содержание "свежим", текущий и качества, ключ к социальным медиа стратегии маркетинга
內容'鮮',當前和質量,重點向社會媒體營銷策略

---


---

The result of a new survey of a Web design company, announced that 69% of companies are making social campaigns but many of them say they are not meeting their expectations. Although not satisfied with the ROI, 59.4% plan to increase their investment because they believe that it reverse it is about learning and more money.

The main reason for not seeing return is in most cases, lack of social content of timeliness and quality, as 36.5% said that a publication made ​​once a week or less, and 10% less twice a month.

Users want new social content of the marks. In this study, found that 51% of Twitter users and 38% of Facebook left to follow the marks boring or repetitive content as main reasons.

Lack of time is the main obstacle on the firm for failing to create content and effective. In response, vendors outsource consider Social Media Marketing to ensure that production is consistent and constant. "Social Media If more time is spent on campaigns, we could have a positive impact on results, "says the report.

Other interesting findings show that the use of Social Media Marketing is widespread: 42% of companies have not yet implemented say they will in the next three months, while 77.5% that have already integrated announced they will increase their investment this year.

---

El resultado de una nueva encuesta de una compañía de Diseño Web, anunció que el 69% de las empresas están haciendo campañas sociales pero muchos de ellos dicen que no se están cumpliendo sus expectativas. Pese a no estar conformes con el ROI, el 59,4% piensa aumentar su inversión pues creen que es revertirlo es cuestión de aprendizaje y más dinero.

El principal motivo de no ver retorno es en la gran mayoría de los casos, la falta de contenido social de actualidad y calidad, pues un 36,5% dice que realiza una publicación una vez a la semana o menos, y 10% menos de dos veces al mes.

Los usuarios quieren nuevos contenidos sociales de las marcas. En ese estudio, encontró que el 51% de los usuarios de Twitter y el 38% de los de Facebook dejan de seguir a las marcas por contenido repetitivo o aburrido como motivos principales.

La falta de tiempo es el principal obstáculo que muestran las empresas para no poder crear contenido nuevo y efectivo. Ante ello, los vendedores consideran externalizar el Social Media Marketing para garantizar que la producción sea consistente y constante. “Si en Social Media se invierte más tiempo en las campañas, se podría incidir positivamente en los resultados”, aclara el informe.

Otros hallazgos de interés muestran que el uso del Social Media Marketing es un fenómeno generalizado: el 42% de las empresas que aún no lo han implementado dicen que lo harán en los próximos tres meses, mientras que el 77,5% que ya las han integrado anunciaron que aumentarán su inversión este año.

---

Le résultat d'une nouvelle enquête d'une compagnie de conception Web, a annoncé que 69% des entreprises font des campagnes sociales, mais beaucoup d'entre eux disent qu'ils ne sont pas à leurs attentes. Même s'il n'est pas satisfait de la ROI, 59,4% prévoient d'augmenter leurs investissements parce qu'ils croient qu'il inverse, il est sur l'apprentissage et plus d'argent.

La principale raison pour ne pas voir de retour est dans la plupart des cas, le manque de contenu social de la rapidité et la qualité, à 36,5% ont dit qu'une publication faite une fois par semaine ou moins, et 10% de moins deux fois par mois.

Les utilisateurs veulent un nouveau contenu social de la marque. Dans cette étude, a révélé que 51% des utilisateurs de Twitter et 38% de Facebook à gauche pour suivre les marques ennuyeux ou contenu répétitif comme raisons principales.

Le manque de temps est l'obstacle principal à l'entreprise pour ne pas créer du contenu et efficace. En réponse, les fournisseurs de sous-traiter envisager Social Media Marketing afin d'assurer que la production est cohérente et constante. "Social Media Si plus de temps est consacré à des campagnes, nous pourrions avoir un impact positif sur les résultats», affirme le rapport.

Autres résultats intéressants montrent que l'utilisation du Social Media Marketing est très répandue: 42% des entreprises n'ont pas encore mis en œuvre disent qu'ils vont dans les trois prochains mois, alors que 77,5% qui ont déjà intégrée annoncé qu'ils allaient augmenter leurs investissements cette année.

---

Das Ergebnis einer neuen Umfrage von einem Web-Design-Firma, gab bekannt, dass 69% der Unternehmen machen soziale Kampagnen aber viele von ihnen sagen, sie sind nicht ihre Erwartungen erfüllen. Obwohl nicht mit dem ROI zufrieden, auf 59,4% erhöhen ihre Investitionen planen, weil sie glauben, dass sie es ist über das Lernen und mehr Geld umzukehren.

Der Hauptgrund für die Rückkehr nicht zu sehen ist in den meisten Fällen, mangelnde soziale Inhalt der Aktualität und Qualität, als 36,5% sagen, dass eine Publikation einmal pro Woche oder weniger gemacht, und 10% weniger zweimal im Monat.

Benutzer wollen neue soziale Inhalt der Marken. In dieser Studie ergab, dass 51% der Twitter-Nutzer und 38% der Facebook, um die Marken langweilig oder sich wiederholende Inhalte als Hauptgründe folgen links.

Zeitmangel ist das größte Hindernis auf dem festen, weil es Inhalte erstellen und effektiv. Als Reaktion betrachten Anbieter auslagern Social Media Marketing, um sicherzustellen, dass die Produktion ist konsequent und konstant. "Social Media Wenn mehr Zeit ist für Kampagnen ausgegeben, wir könnten einen positiven Einfluss auf die Ergebnisse haben", so der Bericht.

Weitere interessante Ergebnisse zeigen, dass die Nutzung von Social Media Marketing ist weit verbreitet: 42% der Unternehmen haben noch nicht implementiert sagen, sie werden in den nächsten drei Monaten, während 77,5%, die bereits integriert angekündigt, dass sie ihre Investitionen erhöhen in diesem Jahr.

---

Результате нового исследования веб-дизайн, объявил, что 69% компаний делают социальной кампании, но многие из них говорят, что они не отвечают их ожиданиям. Хотя это и не устраивает рентабельность инвестиций, 59,4% планируют увеличить свои инвестиции, поскольку они считают, что обратить его вспять это не только изучение и больше денег.

Основная причина не видя возвращение в большинстве случаев, отсутствие социального содержания своевременности и качества, а 36,5% сказали, что публикация производится один раз в неделю или меньше, и на 10% меньше два раза в месяц.

Пользователи хотят нового социального содержания знаков. В этом исследовании обнаружено, что 51% пользователей Twitter и 38% от того, слева последующих знаков скучно или повторяющего содержания в качестве основных причин.

Недостаток времени является основным препятствием на фирме за то, чтобы создать содержание и эффективным. В ответ производители считают аутсорсинг Маркетинг в социальных сетях для обеспечения производства является последовательной и постоянной. "Социальные медиа Если больше времени тратится на кампании, мы могли бы положительное влияние на результаты", говорится в докладе.

Другие интересные находки показывают, что использование социальных медиа маркетинг широко распространен: 42% компаний, которые еще не реализованы говорят, что они будут в течение ближайших трех месяцев, в то время как 77,5%, что уже интегрированных объявили, что они будут увеличивать свои инвестиции в этом году.

---

在一項新的調查結果的網頁設計公司宣布,69%的公司都在社會運動,但其中許多人說,他們不能滿足他們的期望。雖然不是滿意的投資回報率,59.4%的公司計劃增加投資,因為他們認為它扭轉它是學習和更多的錢。

主要的原因沒有看到回報是在大多數情況下,缺乏社會內容的及時性和質量,36.5%的人說,一個出版物發表每週一次或更少,10%以內每月兩次。

用戶希望新的社會內容的痕跡。在這項研究中,發現 51%的Twitter用戶和38%的Facebook左跟隨馬克無聊或重複的內容作為主要的原因。

缺乏時間上的主要障礙是該公司未能創建內容和有效的。作為回應,供應商外包考慮到社會媒體營銷,確保生產是一貫的,不變。 “社會媒體如果有更多的時間都花在運動,我們可能會產生積極影響的結果,”報告說。

其他有趣的研究結果表明,利用社會媒體營銷十分普遍:42%的公司還沒有實現說,他們將在未來三個月,而77.5%的已綜合宣布,他們將增加他們的投資,今年。

---

http://www.puromarketing.com/42/10021/contenido-fresco-actual-calidad-clave-para-estrategias.html