7.7.11

7 tips for positioning your Facebook

7 consejos para posicionar tu página de Facebook
7 conseils pour positionner votre Facebook
7 Tipps für die Positionierung Ihrer Facebook

7 советов для позиционирования ваших Facebook

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Is the SEO on Facebook? The answer is yes and we can get better positioning within the social community with a few recommendations. Thus, if we can get, for example, "furniture store bilbao" can appear on the first results. 
To offer the recommendations below that we show we have come to an official Facebook Bright conducted in collaboration with Edge and added some ideas of our harvest. 

If you follow these steps we will make our company page in Facebook is more easily Facebok searches and thus search engines. We leave you with these steps: 
1.URL page: in Facebok can customize pages and this option helps the spiders find us better. To do this you simply access the option enabled by Facebook and set the address with the name you want to seek us make, population, industry .... 
2.Orden: the spiders of Google and Facebook love to see things tidy. Hence, having a well structured menu, give the most information and rename all the sections perfectly is essential. 
3.Sección About: harness the full potential of information is the key section. Give contact details, that what we do in the most clear and simple as possible is important to insert it in the browser. 
4.Enlaces: If links are important in the search engines do not cease to be on Facebook. Therefore the more links between our web interrelated and Facebook better positioning.
Local 5.Páginas: if our business has several subsidiaries in several areas of a country or several countries it is best to choose to several pages linked to the overall brand. This is measured as a bet on the local level that help to improve the positioning very specific search. 
6.Contenido quality: we must not only publish corporate information on Facebook is best to select the highest quality content likely to be shared by users. In addition to reputation, not get bored with our fans. 
7.Seguidores: Although not explicitly say in the document, Facebook also takes into account the number of followers to position ourselves in one place or another in a search. Hence, users with more friends or more consecutive pages are the first results. 

With these tips and some communication skills that gradually get our community on Facebook grows and the better position. Of course, this strategy must be long plazoya SEO is a technique that requires time, patience and a lot of perseverance. 

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¿Existe el SEO en Facebook? La respuesta es un sí y podemos conseguir un mejor posicionamiento dentro de la comunidad social con unas pequeñas recomendaciones. Así, podremos conseguir que si buscamos, por ejemplo, “tienda muebles bilbao” podamos aparecer en los primeros resultados.
Para ofreceros las recomendaciones que os mostramos a continuación hemos acudido a un documento oficial de Facebook realizado en colaboración con Bright Edge y hemos añadido algunas ideas de nuestra cosecha.

Si seguimos estos pasos conseguiremos que la página de nuestra empresa en Facebook se encuentre con más facilidad en las búsquedas de Facebok y por consiguiente, en buscadores. Os dejamos con estos pasos:
1.URL de la página: en Facebok se pueden personalizar las páginas y esto opción ayuda a que las arañas nos encuentren mejor. Para ello simplemente hay que acceder a la opción habilitada por Facebook y configurar la dirección con el nombre que queramos que nos busquen: marca, población, sector….
2.Orden: a las arañas de Google como a Facebook les encanta ver las cosas ordenadas. De ahí que tener un menú bien estructurado, dar la máxima información posible y renombrar perfectamente todos los apartados es esencial.
3.Sección About: aprovechar todo el potencial de la sección información es clave. Dar datos de contactos, decir a qué nos dedicamos de la forma más clara y sencilla posibles es importante para que se inserte bien en el buscador.
4.Enlaces: si los links son importantes en los buscadores no dejan de serlo en Facebook. Por ello cuantos más enlaces interrelacionados entre nuestra web y Facebook mejor será el posicionamiento.
5.Páginas locales: si nuestro negocio tiene varias filiales en varios zonas de un país o varios países lo mejor es optar por hacer varias páginas que enlacen a la general de la marca. Esto se valorará como una apuesta por lo local que ayudará a mejorar el posicionamiento en búsquedas muy especificas.
6.Contenido de calidad: no debemos limitarnos a publicar información corporativa en Facebook lo mejor es seleccionar los contenidos de mayor calidad susceptibles a ser compartidos por los usuarios. Además de reputación, conseguiremos no aburrir a nuestros seguidores.
7.Seguidores: aunque no lo dicen explicitamente en el documento, Facebook también tiene en cuenta el número de seguidores para posicionarnos en un lugar u otra dentro de una búsqueda. De ahí, que los usuarios con más amigos o las páginas más seguidas sean las primeras en los resultados.

Con estos consejos y un poco de habilidad comunicativa conseguiremos que poco a poco nuestra comunidad en Facebook vaya creciendo y el posicionamiento mejore. Por supuesto, esta estrategia tiene que ser a largo plazoya que el SEO es una técnica que requiere tiempo, paciencia y mucha mucha constancia.

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Est-ce que SEO sur Facebook? La réponse est oui et nous pouvons obtenir un meilleur positionnement au sein de la communauté sociale avec quelques recommandations. Ainsi, si nous pouvons obtenir, par exemple, «magasin de meubles à Bilbao" peuvent apparaître sur les premiers résultats. 
Afin d'offrir les recommandations ci-dessous que nous montrions que nous sommes venus à un fonctionnaire brillant Facebook menée en collaboration avec Edge et ajouté quelques idées de notre récolte. 

Si vous suivez ces étapes, nous ferons notre page Facebook est entreprise en plus facilement des recherches Facebok et moteurs de recherche ainsi. Nous vous laissons avec ces étapes: 
Page 1.URL: en Facebok pouvez personnaliser les pages et que cette option permet de les araignées nous trouver mieux. Pour ce faire vous suffit d'accéder à l'option activée par Facebook et définir l'adresse avec le nom que vous souhaitez nous faire rechercher, la population, l'industrie .... 
2.Orden: les araignées de Google et Facebook aiment voir les choses en ordre. Ainsi, avoir un menu bien structuré, donne le plus d'informations et de renommer toutes les sections parfaitement est essentiel. 
3.Sección propos: exploiter le plein potentiel de l'information est la section principale. Donnez des détails de contact, que ce que nous faisons dans le plus, c'est clair et simple que possible importants pour l'insérer dans le navigateur. 
4.Enlaces: Si les liens sont importants dans les moteurs de recherche ne cesse pas d'être sur Facebook. Par conséquent, les liens plus entre nos web meilleur positionnement interdépendants et Facebook. 
5.Páginas locale: si notre entreprise possède plusieurs filiales dans plusieurs domaines d'un pays ou plusieurs pays, il est préférable de choisir de plusieurs pages liées à la marque globale. C'est mesuré comme un pari sur le niveau local qui contribuent à améliorer le positionnement de recherche très précis. 
6.Contenido qualité: nous devons non seulement de publier des informations d'entreprise sur Facebook est préférable de choisir le contenu de haute qualité susceptibles d'être partagés par les utilisateurs. En plus de sa réputation, ne s'ennuie pas avec nos fans. 
7.Seguidores: Bien dit pas explicitement dans le document, Facebook prend également en compte le nombre d'adeptes de nous positionner dans un endroit ou un autre dans une recherche. Ainsi, les utilisateurs avec plus d'amis ou de plusieurs pages consécutives sont les premiers résultats. 

Avec ces conseils et quelques techniques de communication qui deviennent graduellement notre communauté sur Facebook grandit et la meilleure position. Bien sûr, cette stratégie doit être à long plazoya SEO est une technique qui nécessite du temps, de patience et beaucoup de persévérance. 

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Ist die SEO bei Facebook? Die Antwort ist ja und wir können bessere Positionierung innerhalb der sozialen Gemeinschaft sich mit ein paar Empfehlungen. So, wenn wir kriegen können, zum Beispiel "Möbelhaus bilbao" kann über die ersten Ergebnisse angezeigt werden. 
Um die nachstehenden Empfehlungen, die wir zeigen, haben wir eine offizielle Facebook Hell in Zusammenarbeit mit Edge durchgeführt gekommen und hat einige Ideen unserer Ernte bieten. 

Wenn Sie diese Schritte werden wir unser Unternehmen Seite in Facebook zu machen ist leichter Facebok sucht und damit Suchmaschinen. Wir lassen Sie mit diesen Schritten: 
1.URL Seite: in Facebok können Seiten anpassen und diese Option hilft die Spinnen finden Sie uns besser. Dazu müssen Sie einfach auf die Option Facebook aktiviert und die Adresse mit dem gewünschten Namen zu suchen uns zu machen, Bevölkerung, Industrie .... 
2.Orden: die Spinnen von Google und Facebook Liebe zu sehen, die Dinge ordentlich. Daher, mit einem gut strukturierten Menü, geben die meisten Informationen und benennen Sie alle Abschnitte perfekt ist unerlässlich. 
3.Sección Über uns: das volle Potenzial von Informationen ist der Schlüssel Abschnitt. Geben Sie Kontaktdaten, dass das, was wir tun, in der klar und einfach wie möglich ist wichtig, um es in den Browser einzufügen. 
4.Enlaces: Wenn Links in den Suchmaschinen sind wichtig, nicht aufhören, auf Facebook werden. Daher ist die mehr Verbindungen zwischen unseren Web miteinander verknüpft und Facebook bessere Positionierung. 
Lokale 5.Páginas: wenn unser Geschäft hat mehrere Niederlassungen in verschiedenen Bereichen eines Landes oder mehrerer Länder ist es am besten zu mehreren gelinkten Seiten auf der gesamten Marke zu wählen. Dies wird als eine Wette auf die lokale Ebene, dass die Positionierung sehr spezifische Suche zu verbessern helfen, gemessen. 
6.Contenido Qualität: Wir müssen nicht nur veröffentlichen corporate information on Facebook ist am besten, die höchste Qualität der Inhalte wahrscheinlich von Benutzern gemeinsam genutzt werden soll. Neben guten Ruf, nicht mit unseren Fans zu langweilen.
7.Seguidores: Obwohl nicht explizit im Dokument heißt, Facebook berücksichtigt auch die Zahl der Anhänger, um uns in einen oder anderen Stelle in die Suche Position. Daher werden die Benutzer mit mehr Freunde oder mehr aufeinander folgenden Seiten die ersten Ergebnisse. 

Mit diesen Tipps und einige kommunikative Fähigkeiten, die sich allmählich zu unserer Gemeinschaft auf Facebook wächst und die bessere Position. Natürlich muss diese Strategie lange plazoya SEO ist eine Technik, Zeit, Geduld und viel Ausdauer erfordert. 

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Является SEO на Facebook? Да и мы можем получить лучшее позиционирование в пределах социальной общности с некоторыми рекомендациями. Таким образом, если мы можем получить, например, "мебельный магазин Бильбао" может появиться на первые результаты. 
Чтобы предложить ниже рекомендации, которые мы показываем, мы пришли к официальной Facebook Яркий проводится в сотрудничестве с пограничной и добавил некоторые идеи наших урожая. 

Если вы выполните следующие действия мы сделаем нашу компанию странице в Facebook легче Facebok поиски и, следовательно, поисковых систем. Мы оставляем вас с этими шагами: 
1.URL странице: в Facebok можете настроить страниц и эта опция помогает паукам нас найти лучше. Для этого вам просто получить доступ к опции включены по Facebook и установить адрес с именем, которое будет искать нам сделать, населения, промышленности .... 
2.Orden: пауков Google и Facebook любви, чтобы видеть вещи аккуратно. Таким образом, имея хорошо структурированное меню, дают наиболее полную информацию и переименовывать все разделы прекрасно имеет важное значение.
3.Sección О: использовать весь потенциал информации является ключевым разделе. Дайте контактные данные, что то, что мы делаем в наиболее четкой и простой, насколько возможно очень важно, чтобы вставить его в браузер. 
4.Enlaces: Если ссылки имеют важное значение для поисковых систем не перестают быть на Facebook. Поэтому чем больше связей между нашими веб взаимосвязаны и Facebook лучшего позиционирования. 
Местные 5.Páginas: если наш бизнес имеет несколько филиалов в нескольких областях страны или нескольких стран лучше всего выбрать несколько страниц, связанных с общим брендом. Это определяется как ставка на местном уровне, которые помогают улучшить позиционирование очень специфический поиск. 
6.Contenido качества: мы должны не только опубликовать корпоративной информации на Facebook лучше всего выбрать самого высокого качества материалов, которые могут быть разделены между пользователями. В дополнение к репутации, а не скучно с нашими фанатами. 
7.Seguidores: Несмотря на явно не говорят в документе, Facebook также принимает во внимание количество последователей, чтобы позиционировать себя в одном месте или другой в поиске. Таким образом, пользователям больше друзей или более последовательных страниц первые результаты. 

С помощью этих советов и некоторые навыки общения, которые постепенно получают наше сообщество на Facebook растет и лучшем положении. Конечно, эта стратегия должна быть длинной plazoya SEO это техника, которая требует времени, терпения и много упорства. 

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