10.6.11

9 companies with "success" in Twitter

9 compañías con “éxito” en Twitter
9 entreprises de «succès» dans Twitter
9 Unternehmen mit "Erfolg" in Twitter 
9 empresas com "sucesso" no Twitter 

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Brands are beginning to establish elaborate practices of communication with current and potential customers on Facebook. But many of them, despite having large numbers of fans on Facebook, they have few followers on Twitter, or none.

With over 300 million user accounts, Twitter has become a major network companies can take to improve your communication plan.

Here are nine brands that have succeeded in Twitter and that may serve as examples for how to effectively communicate in the network of microblogging:

1. JetBlue

In his Twitter account, the company admits its mistakes and apologizes to its users when necessary. Thanks to these practices of transparency and humility has managed to get 1.6 million followers.

2. Starbucks

Satarbucks already has about 1.5 million followers. This is, above all, it shares a lot of interesting content with his followers, though not always relate to your company's products.

3. Vevo

This company not only uses Twitter to interact with their followers, also to interact with fans of music stars.

4. Charlotte Russe

Sometimes the company sends personalized messages to some of his followers with special offers and prizes.

5. Bergdorf Goodman

This company not only produces its own content for their fans, but retweet and says things can be interesting.

6. Taco Bell

Taco Bell is to be less serious messages in Twitter and develop entertaining and fun for your hearing, and encourages communication with his supporters asking them things. In this way encourages positive comments about the company.

7. Delta

The company listens to his followers at any time via Twitter.

8. Dunkin 'Donuts

Submit games and competitions to fans of a brand on Facebook always a good idea, a good example of this is Dunkin 'Donuts, which provides entertainment to their fans that serves to promote their products.

9. Cisco Systems

Cisco asks questions and comments on relevant issues and topics that are trending in the network.

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Las marcas están empezando a establecer prácticas muy elaboradas de comunicación con sus clientes actuales y potenciales en Facebook. Pero muchas de ellas, a pesar de tener grandes cantidades de fans en Facebook, tienen pocos seguidores en Twitter, o ninguno.

Con más de 300 millones de cuentas de usuario, Twitter se ha convertido en una importante red que pueden aprovechar las empresas para mejorar su plan de comunicación.

A continuación, presentamos nueve marcas que han tenido éxito en Twitter y que pueden servir como ejemplo para saber cómo hacer una buena comunicación en la red de microblogging:

1. JetBlue

En su cuenta de Twitter, esta compañía admite sus errores y pide disculpas a sus usuarios cuando es necesario. Gracias a estás prácticas de transparencia y humildad ha conseguido obtener 1,6 millones de seguidores.

2. Starbucks

Satarbucks ya tiene alrededor de 1,5 millones de seguidores. Esto se debe, sobre todo, a que comparte una gran cantidad de contenidos interesantes con sus seguidores, aunque no siempre están relacionados con los productos de su empresa.

3. Vevo

Esta empresa no sólo utiliza Twitter para relacionarse con sus seguidores, también para relacionarse con fans de estrellas de la música.

4. Charlotte Russe

En ocasiones, esta compañía envía mensajes personalizados a algunos de sus seguidores con ofertas y premios.

5. Bergdorf Goodman

Esta empresa no sólo elabora contenidos propios para sus seguidores, sino que retuitea y comenta cosas que pueden resultar interesantes.

6. Taco Bell

Taco Bell trata de ser menos serio en Twitter y elaborar mensajes entretenidos y divertidos para su audiencia, además favorece la comunicación con sus seguidores preguntándoles cosas. De esta forma favorece los comentarios positivos sobre la compañía.

7. Delta

Esta empresa escucha y atiende a sus seguidores en cualquier momentos a través de su Twitter.

8. Dunkin’ Donuts

Proponer juegos y concursos a los seguidores de una marca en Facebook siempre es buena idea, un buen ejemplo de ello es Dunkin’Donuts, que proporciona diversión a sus fans que sirve para promocionar sus productos.

9. Cisco Systems

Cisco realiza preguntas y comenta sobre temas relevantes y que son trending topics en la red social.

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Marques commencent à établir des pratiques élaborées de communication avec les clients actuels et potentiels sur Facebook. Mais beaucoup d'entre eux, malgré un grand nombre de fans sur Facebook, ils ont peu d'adeptes sur Twitter, ou aucun. 

Avec plus de 300 millions de comptes utilisateurs, Twitter est devenu un important réseau de compagnies peuvent prendre pour améliorer votre plan de communication. 

Voici neuf marques qui ont réussi à Twitter et qui peuvent servir d'exemples pour savoir comment communiquer efficacement dans le réseau de microblogging: 

1. JetBlue 

Dans son compte Twitter, la compagnie admet ses erreurs et s'excuse auprès de ses utilisateurs si nécessaire. Merci à ces pratiques de transparence et d'humilité a réussi à obtenir 1,6 millions disciples. 

2. Starbucks 

Satarbucks a déjà environ 1,5 millions de fidèles. Il s'agit, avant tout, il partage beaucoup de contenu intéressant avec ses partisans, mais pas toujours liés aux produits de votre entreprise. 

3. Vevo 

Cette société non seulement à utiliser Twitter pour interagir avec leurs partisans, aussi d'interagir avec les fans de stars de la musique. 

4. Charlotte Russe 

Parfois, la compagnie envoie des messages personnalisés à certains de ses disciples avec des promotions et des prix. 

5. Bergdorf Goodman 

Cette société ne produit pas seulement son propre contenu pour leurs fans, mais retweet et dit des choses peut être intéressant. 

6. Taco Bell 

Taco Bell doit être moins grave dans les messages Twitter et développer divertissant et amusant pour votre audience, et encourage la communication avec ses partisans pour leur demander des choses. De cette façon, encourage des commentaires positifs sur la société. 

7. Delta 

L'entreprise à l'écoute de ses partisans à tout moment via Twitter. 

8. Dunkin 'Donuts 

Proposez des jeux et concours pour les fans d'une marque sur Facebook toujours une bonne idée, un bon exemple de ceci est Dunkin 'Donuts, qui propose des divertissements à leurs fans qui sert à promouvoir leurs produits. 

9. Cisco Systems 

Cisco pose des questions et des commentaires sur des questions pertinentes et des sujets qui sont orientés dans le réseau. 

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Marken sind zu Beginn zu erarbeiten Praktiken der Kommunikation mit bestehenden und potenziellen Kunden auf Facebook zu etablieren. Aber viele von ihnen, obwohl eine große Zahl von Fans auf Facebook, haben sie nur wenige Anhänger auf Twitter, oder keine. 

Mit über 300 Millionen Benutzerkonten, hat Twitter zu einem wichtigen Netzwerk-Unternehmen ergreifen können, um Ihre Kommunikation Plan zu verbessern. 

Hier sind neun Marken, die in Twitter gelungen und kann als Beispiel dafür, wie effektiv im Netzwerk der Microblogging kommunizieren dienen: 

1. JetBlue 

In seinem Twitter-Account, gibt das Unternehmen seine Fehler und entschuldigt sich bei seinen Nutzern, wenn notwendig. Dank dieser Praktiken der Transparenz und der Demut hat es geschafft auf 1,6 Millionen Anhänger. 

2. Starbucks 

Satarbucks bereits rund 1,5 Millionen Anhänger. Dies ist vor allem, teilt es viele interessante Inhalte mit seinen Anhängern, wenn auch nicht immer auf die Produkte Ihres Unternehmens. 

3. Vevo 

Dieses Unternehmen nutzt nicht nur Twitter, um mit ihren Anhängern kommunizieren, auch mit Fans von Musik-Stars zu interagieren. 

4. Charlotte Russe 

Manchmal ist das Unternehmen sendet Nachrichten an einige seiner Anhänger mit speziellen Angeboten und Preisen personalisiert. 

5. Bergdorf Goodman 

Diese Firma produziert nicht nur die eigenen Inhalte, für ihre Fans, sondern antworten und sagt Dinge können interessant sein. 

6. Taco Bell 

Taco Bell ist weniger schwerwiegend Nachrichten in Twitter und entwickeln unterhaltsam und Spaß für Ihr Gehör und fördert die Kommunikation mit seinen Anhängern bat sie Dinge. Auf diese Weise fördert positive Kommentare über das Unternehmen. 

7. Delta 

Die Firma hört auf seine Anhänger jederzeit via Twitter. 

8. Dunkin 'Donuts 

Senden Spiele und Wettbewerbe für Fans der Marke auf Facebook immer eine gute Idee, ein gutes Beispiel dafür ist Dunkin 'Donuts, die Unterhaltung bietet, um ihre Fans, die ihre Produkte zu werben dient. 

9. Cisco Systems 

Cisco stellt Fragen und Kommentare zu relevanten Fragen und Themen, die in der Netzwerk-Trending sind. 

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As marcas estão começando a se estabelecer práticas elaboradas de comunicação com clientes atuais e potenciais no Facebook. Mas muitos deles, apesar de ter um grande número de fãs no Facebook, eles têm poucos seguidores no Twitter, ou nenhum. 

Com mais de 300 milhões de contas de usuários, o Twitter tornou-se uma rede de empresas grandes podem tomar para melhorar o seu plano de comunicação. 

Aqui estão nove marcas que tiveram sucesso no Twitter e que podem servir como exemplos de como comunicar-se eficazmente na rede de microblogging: 

1. JetBlue 

Em sua conta no Twitter, a empresa admite seus erros e pede desculpas aos seus usuários, quando necessário. Graças a estas práticas de transparência e humildade conseguiu obter 1,6 milhão seguidores. 

2. Starbucks 

Satarbucks já tem cerca de 1,5 milhões de seguidores. Esta é, acima de tudo, ele compartilha uma série de conteúdos interessantes com seus seguidores, embora nem sempre se relacionam com os produtos da sua empresa. 

3. Vevo 

Esta empresa não só usa o Twitter para interagir com seus seguidores, também para interagir com os fãs de estrelas da música. 

4. Charlotte Russe 

Às vezes, a empresa envia mensagens personalizadas para alguns de seus seguidores com promoções e prêmios. 

5. Bergdorf Goodman 

Esta empresa não só produz seu próprio conteúdo para os seus fãs, mas retweet e diz que as coisas podem ser interessantes. 

6. Taco Bell 

Taco Bell é para ser menos sério mensagens no Twitter e desenvolver entretenimento e diversão para a sua audiência, e incentiva a comunicação com seus partidários pedindo-lhes coisas. Desta forma, incentiva a comentários positivos sobre a empresa. 

7. Delta 

A empresa atende aos seus seguidores, a qualquer momento através do Twitter. 

8. Dunkin 'Donuts 

Enviar jogos e competições para os fãs de uma marca no Facebook sempre uma boa idéia, um bom exemplo disso é Dunkin 'Donuts, que oferece entretenimento aos seus fãs que serve para promover seus produtos. 

9. Cisco Systems 

Cisco faz perguntas e comentários sobre as questões relevantes e temas que são tendências na rede. 

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