3.6.11

Augmented reality, the revolution of mobile marketing and digital advertising



Realidad aumentada, la revolución del marketing móvil y la publicidad digital
La réalité augmentée, la révolution du marketing mobile et la publicité numérique
Augmented Reality, die Revolution von Mobile Marketing und digitale Werbung


---



---


With current technological advances and the evolution of internet and mobile devices, augmented reality every day becomes more interesting to many companies and brands looking to create new experiences for consumers.


This is confirmed by various reports and studies indicate that although this technology will take between 5 and 10 years to reach the global audience gradually, their introduction and experimentation of the marks has already started its journey. In this sense ABI Research indicates that mobile marketing will undergo a radical transformation when you begin to develop initiatives and applications based on augmented reality continuously.


Or refer to is called augmented reality as a set of technologies that overlap, in real time, images, bookmarks or information generated virtually on real images. In this way we can recreate fictional elements created digitally, but with whom we interact.


The Augmented Reality applications can have on different aspects of our daily life ranging from video games to use in education, to health, geolocation, etc ... Although its use as a strategic resource base for marketing and advertising campaigns creating wakes up every day more interest among companies and brands.


Although many already know it works and its great potential, we do not miss the opportunity to show through different videos, the magic of this amazing technology.


---


Con los avances tecnológicos actuales y la evolución de internet y los dispositivos móviles, la realidad aumentada cada día adquiere mayor interés para muchas empresas y marcas que buscan generar nuevas experiencias entre los consumidores.


Así lo confirman diferentes informes y estudios que a pesar de señalar que esta tecnología tardará entre 5 y 10 años en llegar al público global de forma paulatina, su introducción y la experimentación por parte de las marcas ha iniciado ya su recorrido. En este sentido ABI Research indica que el marketing móvil sufrirá una transformación radical cuando comiencen a desarrollarse iniciativas y aplicaciones basadas en la realidad aumentada de forma continuada.


Se denomina o refiere a la realidad aumentada como el conjunto de tecnologías que permiten la superposición, en tiempo real, de imágenes, marcadores o información generados virtualmente, sobre imágenes reales. De esta forma podemos recrear elementos ficticios creados digitalmente, pero con los cuales podemos interactuar.


Las aplicaciones que la Realidad aumentada puede tener en diferentes aspectos de nuestra vida cotidiana van desde la aplicación en videojuegos a la enseñanza, pasando por la salud, la geolocalización, etc... Aunque su utilización como recurso estrategico de marketing y base para la creación de promociones publicitarias despierta cada día mayor interés entre las empresas y marcas.


Aunque muchos ya conozcan su funcionamiento y sus grandes posibilidades, no queremos pasar la oportunidad de mostrar a través de diferentes videos, la magia de esta sorprendente tecnología.


---


Avec les avancées technologiques et l'évolution des dispositifs Internet et mobile, la réalité augmentée chaque jour devient plus intéressant pour de nombreuses entreprises et marques qui cherchent à créer de nouvelles expériences pour les consommateurs.


Ceci est confirmé par différents rapports et études indiquent que même si cette technologie prendra entre 5 et 10 ans pour atteindre l'audience mondiale progressivement, leur introduction et l'expérimentation de la marque a déjà commencé son parcours. En ce sens, ABI Research indique que le marketing mobile fera l'objet d'une transformation radicale lorsque vous commencez à développer des initiatives et des applications basées sur la réalité augmentée en permanence.


Ou se référer à la réalité augmentée est appelé comme un ensemble de technologies qui se chevauchent, en temps réel, images, signets ou des informations générées virtuellement sur des images réelles. De cette façon, nous pouvons recréer des éléments de fiction créé numériquement, mais avec lesquels nous interagissons.


Les applications de réalité augmentée peut avoir sur les différents aspects de notre vie quotidienne allant des jeux vidéo à utiliser dans l'éducation, à la santé, la géolocalisation, etc ... Bien que son utilisation comme une base stratégique des ressources pour les campagnes de marketing et de publicité création se réveille chaque jour plus d'intérêt parmi les entreprises et les marques.


Bien que beaucoup le savent déjà cela fonctionne et son grand potentiel, nous ne manquez pas l'occasion de montrer à travers différentes vidéos, la magie de cette technologie étonnante.


----


Mit aktuellen technologischen Fortschritts und der Entwicklung des Internet und mobile Geräte, Augmented Reality jeden Tag wird interessanter für viele Unternehmen und Marken suchen, um neue Erfahrungen für die Verbraucher zu schaffen.


Dies wird durch verschiedene Berichte bestätigt und Studien zeigen, dass obwohl diese Technologie dauert zwischen 5 und 10 Jahren zu den weltweiten Publikum allmählich, ihre Einführung und Erprobung der Marken hat bereits seine Reise begann zu erreichen. In diesem Sinne ABI Research zeigt, dass Mobile Marketing wird eine radikale Umgestaltung unterzogen, wenn Sie Initiativen und Programmen auf Augmented-Reality-basierte kontinuierlich weiter zu entwickeln beginnen.


Oder finden Sie heißt Augmented Reality als eine Reihe von Technologien, die sich überschneiden, in Echtzeit generierte Bilder, Lesezeichen oder Informationen praktisch auf realen Bildern. Auf diese Weise können wir neu fiktionalen Elementen digital erstellt, aber mit denen wir interagieren.


Die Augmented Reality-Anwendungen können auf verschiedene Aspekte unseres täglichen Lebens von Videospielen in die Bildung zu verwenden, um Gesundheit, Geolocation, etc haben ... Obwohl seine Verwendung als strategische Ressource Basis für Marketing-und Werbekampagnen erstellen wacht jeden Tag mehr Interesse bei den Unternehmen und Marken.


Obwohl viele bereits wissen, dass es funktioniert und sein großes Potenzial, dass wir nicht die Gelegenheit verpassen, durch verschiedene Videos zeigen, die Magie dieses erstaunliche Technologie.


---


http://www.puromarketing.com/30/10088/aumentada-revolucion-marketing-movil-publicidad-digital.html


No hay comentarios:

Publicar un comentario